For dig med abonnement på fjernvarme hos Tårnby Forsyning

Denne side er til brug for dig, som har indgået en abonnementsordning på fjernvarme og oplever problemer med din installerede fjernvarmeunit eller varmen

Billede af installeret fjernvarmeenhed

Problemer med fjernvarmen?

Før du ringer til vagten, er der et par ting, du selv kan tjekke.

  1. Er der lys i betjeningspanelet og pumpen?

Hvis ikke, så tjek, at der er tændt for strømmen på kontakten.

Tjek i sikringsskabet, at alle sikringer er intakte.

  1. Er der tryk på anlægget? Kig på den lille trykmåler. Er vandtrykket under barangivelsen på anlægget, skal der fyldes vand på anlægget.
     
  2. Hvis du mangler både varmt vand og varme, kan der være tale om driftstop i fjernvarmenettet. Forhør dig hos dine naboer, om de har samme problem, tjek om du har modtaget en SMS om driftsforstyrrelser eller se på vores forside under driftsstatus: www.taarnbyforsyning.dk

Ved driftstop kan du regne med, at varmen er på vej igen.

Har du tjekket ovenstående og har du fortsat problemer med varmen, kan du kontakte Tårnby Forsyning – Varme på tlf.: 32 46 20 30, inden for vores åbningstid: Mandag – Fredag: 9:00-14:00 og Fredag: 9:00-13:00.

Du kan også udfylde formularen herunder.

Ved akutte driftsforstyrrelser uden for normal åbningstid kan fjernvarmevagten kontaktes på tlf. 32 46 20 30 Husk at oplyse adresse og forbrugernummer.

Adresse